HUSQVARNA jaunās paaudzes krosa motocikli
Turpinot ierasto gaitu 2023. gada TC un FC sērijas Husqvarna modeļi saviem klientiem sniedz pārsteidzošu motokrosa pieredzi. Augstas veiktspējas TC un FC motocikli pat pamata aprīkojumā ir spējīgi konkurēr augstākajā sacīkšu līmenī. Motocikli ir aprīkoti jaunu dzinēju, amortizāciju, rāmi, sviru sistēma un dizains. Katrs divu taktu un četru taktu motors ir pielāgots maksimālai veiktspējai.
Nostiprinot savu pozīciju starp vadošajiem divu taktu dzinēju motocikliem, TC 125 un 250 tagad ir aprīkoti ar elektrisko degvielas iesmidzināšanas sistēmu (EFI) un E-Start, kuras iekļautas jau standarta komplektācijā. Droseļvārstas degvielas iesmidzināšanas sistēma savā klasē nodrošina nepārspējamu jaudu, kas vienlaikus ir uzticamāka un lētāka ekspluatācijā. Ar jauno elektrisko starter motociklus iedarbināt ir vēl ērtāk nekā līdz šim – vienkārši nospied pogu! Šie nozīmīgie uzlabojumi padara šos modeļus konkurētspējīgus plašajā divu taktu motoru sektorā.
FC 250 un FC 350 sirdī slēpjas pilnībā pārveidots četru taktu dzinējs, kurš ir spēcīgāks, vieglāks un uzlabo vispārējo vadāmību. Jaunākās elektroniskās šofera palīgierīces šos modeļus notur motokrosa motociklu attīstības priekšgalā līdzās FC 450, kuram, lai labāk izbalansētu svaru, ir pilnībā pārveidots dzinējs.
Visi jaunie motokrosa līnijas motocikli ir radīti, lai pārspētu savus konkurentus. FC un TC sērijas motocikli ir aprīkoti ar WP amortizāciju, kas nodrošina nepārspējamu komfortu un stabilitāti jebkuros apstākļos. Pateicoties uzlabotajai hidrostopa sistēmai jaunie WP XACT 48 mm priekšējie amortizatori nodrošina nepārspējamu komfortu un to regulēšana ir iespējama neizmantojot palīginstrumentus. Katram motociklam ir augstas kvalitātes ProTaper stūre, Brembo sajūgs un Dunlop riepas, kā arī katram modelim iespējams manuāli regulēt dzinēju, lai to būtu iespējams pielāgot katra braucēja ieskatiem.
- dizains ar uzlabotu ergonomiku;
- hidroformēti hroma-molibdēna rāmji;
- aizmugurējā alumīnija dakša;
- droseles degvielas iesmidzināšanas sistēma divu taktu modeļiem;
- FC 250 un 350 DOHC dzinēji nodrošina maksimālu griezes momentu un jaudu;
- Quickshift sensors veic vienmērīgāku pārnesuma pārslēgšanu četru taktu dzinējos;
- elektriskais starteris abos divu taktu modeļos;
- alumīnija-poliamīda hibrīda pusrāmja konstrukcija;
- WP XACT 48 mm priekšējie amortizatori ar AER tehnoloģiju;
- WP XACT aizmugurējo amortizatoru dizains ar CFD optimizētu galveno virzuli;
- augstas veiktspējas Brembo hidrauliskais sajūgs;
- augstākās kvalitātes ProTaper stūre;
- elektriskais starteris.
Visiem jaunajiem 2023. gada TC un FC modeļiem ir jauns tehnisko aksesuāru un apģērbu klāsts. Jaunā Apparel kolekcija katram braucējam nodrošinās nepārspējamu komfortu, drošību un izskatu. Jaunajā kolekcijā ietverts viss, lai braucēju apģērbtu no galvas līdz kājām.
Pieredzes stāsts no mūsu bijušā kolēģa
Kā tas iespējams?
Pavisam vienkārši – es esmu ar “jēzenēm” kājās kāpis savā pirmajā Balkānu virsotnē (ne pa taciņu ejot), esmu maratonam paredzētos Asics izstaigājis GNP mežus un ar Salomon taku skriešanas botām kāpis uz Tete Rousse staciju (Klasiskā Monblāna Goutier ceļa pirmā bāzes stacija 3167mvjl) kad taku jau klāj sniegs.
Nav tā ka to visu nevar, taču gudri tas nav, jo īpaši tajos brīžos, kad sastopies ar ko neparedzētu vai neplānotu un vari man ticēt, tie brīži ir visai daudz, ja neesi pienācīgi sagatavojies.
Kad, nu jau daudzus gadus atpakaļ, sāku strādāt ar Salomon, centos iepazīt visus apavu modeļus, taču piesardzības dēļ ne visus pasūtīju tirdzniecībai. Kā jebkuram iepirkumu/pārdošanas speciālistam, arī man bija bail no nezināmā, jo īpaši tad, ja tam bija liela mazumtirdzniecības cena. Es nebaidījos riskēt ar košām krāsām zināmām lietām, bet kas nezināms un dārgāks par 200€ bija biedējošs, jo tomēr atbildība un baile kādu dienu atalgojumā saņemt veselu apavu līniju, dažādos izmēros.
Tā nu kādu dienu pie manis pienāca kolēģis, kurš palūdza priekš viņa pasūtīt pārgājienu apavu pāri. Interesēja konkrēts modelis – Salomon Quest Origins 2 GTX, atminos kā šodien. Kāpēc atminos? Primāri jau dēļ cenas, jo ja atminos precīzi, tad tie bija 289€. Noteicu tikai, ka kolēģis nav pie pilna prāta un pasūtīju viņa kāroto zābaku pāri.
Pagāja nedēļas un līdzīgu jautājumu saņēmu no kāda cita kolēģa, ka šis zābaku modelis nepieciešams viņa tēvam un mātei. Tā nu neko ļaunu nenojauzdams nolēmu pasūtīt šos zābakus pilnā izmēru klāstā.
Kāpēc minu vārdu “ļaunums”?
Kad zābaki ienāca noliktavā intereses pēc tos uzvilku. Tiklīdz es biju aizšņorējis to šņores un paspēris pāris metrus, es šos zābakus biju sev pārdevis… Vājš raksturs? Iespējams, taču turpmākajās dienās no veikala ar šiem zābakiem izgāja visi tie, kurus vienkārši biju pierunājis tos uzvilkt kājās.
Lai arī zābaks nav tas vieglākais, pēc svara, tas lieliski aptvēra kāju un teju vai ripoja uz priekšu, līdz ar ko svars netika justs, turklāt tie sniedza tādu pārliecību, ka neapturēs mani nedz dubļi, nedz peļķes vai sniegs un pat durvis, jo tās, ar šiem zābakiem, pat atspert būtu ērti. Dēļ šī fantastiskā komforta zābaki tika valkāti kā pārgājienos, tā vēsākos SUP piedzīvojumos, ziemīgākā ikdienā un pat kādā izejamā brīdī, kur tiem it kā nebūtu vieta, bet tie tomēr ir - tik ērti!
Visam labajam reiz pienāk beigas un arī šo zābaku mūžs… nē, tas nebeidzās, beidzās tikai to mitruma izturība. Pēc aktīvas piecu gadu lietošanas, locījumu vietās, bija plīsusi GoreTex membrāna un to mitruma izturība vairs nebija “gumijnieka” līmenī.
Protams bija sērīga sejas izteiksme tad, kad uzzināju, ka Salomon Quest Origins 2 GTX modelis ir izņemts no ražošanas, taču tas mani aizveda pie nākamā viņa sugasbrāļa – Salomon Quest 4D GTX Forces 2 NE. Šis apavs standartā nav paredzēts civilajiem patērētājiem, jo tas ir taktisko vienību apavs, kuru izmanto, nu piemēram, ASV jūras kājnieki.
Kāpēc izvēlējos militāro apavu, ja reiz bez Origins versijas pieejams arī parastais Quest 4D GTX? Atbilde gaužām vienkārša – militārajai versijai tiek izmantota tehniskā versija GoreTex membrānai, esot līdz piecām reizēm izturīgākai pret plīsumiem no locījumiem. Ja atgriežamies pie maniem iepriekšējiem zābakiem, tad atgādinu, ka pēc piecu gadu aktīvas valkāšanas plīsa tieši membrāna, bet pats zābaks, teju kā jauns, turpina kalpot man lauku darbos.
Nu jau militāro versiju lietoju vairāk kā pusgada garumā un jūtos ar tiem lieliski, turklāt šķiet esmu izvilcis pilno lozi izvēloties smilšu krāsas zābaku pāri, jo netīrumi nav redzami uz tiem teju vai vispār.
Ar ko jārēķinās pie šādu zābaku iegādes?
Nu pirmkārt ar tēriņiem, jo gan civilajai, gan taktiskajai versijai cena sākas ar 2 un turpinās kā minimums ar 5, taču to izdalot uz lietošanas reizēm vai gadiem – noteikti ir to vērts!
Otrkārt jārēķinās ar kādu šķībāku skatienu un diskusiju ar savu otro pusi, jo pieredze rāda, ka ne tikai man viņus ir vēlme pievilkt pie solīdām drēbēm braucot, piemēram šopingā uz Alfu… a mazums nepieciešamība atspert durvis?
Pie šī otrā punkta varam sākt raksta otro daļu – estētiski skaistāki zābaki. Pēc diskusijām par Salomon Quest 4D GTX estētiskumu nolēmu laboties un devos uz veikalu pēc estētiski skaistākiem apaviem, kuriem arī būtu GTX membrāna un man nebūtu jābaidās no peļķēm. Mīļā miera labad ražotāju nesaukšu, tik pateikšu, ka nepirku kaķi maisā, jo bija jau laba pieredze ar zemajiem pārgājiena apaviem, kuri darināti no ādas.
Kad ar jaunajiem zābakiem izgāju vakara pastaigā ar draugiem, lai savāktu dienišķos 10000m, nespēju nedomāt par saviem “neestētiskajiem” Salomon. Vēl jo vairāk, aizdomājos līdz Ukrainas aizstāvjiem, cerībā, kā arī viņiem ir šādi zābaki, jo tajā gadījumā viņi var domāt par nozīmīgākām lietām, kā noberzta kāja, neērtības pirkstiem utml.
Nu tā, tas šoreiz neliels apcerējums no manis, kā no izbijuša Salomon zīmola vadītāja un cilvēka, kuram mazliet patīk pastaigāt un šad tad iebrist tur, kur ar “laķenēm” to nevajadzētu darīt.
NORDEN 901 ir ieradies!
HUSQVARNA MOTORCYCLES prezentē ilgi gaidīto NORDEN 901!
Dinamiskais un vispusīgais NORDEN 901 sniedz izcilu veiktspēju gan pilsētas, gan bezceļu apstākļos, nepazīstot kompromisus.
Pirmo reizi, plašākai publikai, Norden 901 tika parādīts EICMA šovā, 2019. gadā. Jau toreiz, kā koncepta modelis, tas izpelnījās plašu atzinību.
Husqvarna Motorcycles ir izlaiduši izcilu motociklu, piedzīvojumu meklētājiem, kurš neliks par sevi vilties pat uz visizaicinošākajiem bezceļiem!
Iedvesmu smēlies no Husqvarna Motorcycles krosa motocikliem, Norden 901 ir radīts, lai ar to mērotu garus, daudzveidīgus un izaicinošus izbraucienus. Ātrais, veiklais un spēcīgais motocikls sniegs baudu jebkurā maršrutā, kuru Tu tam būsi vai nebūsi paredzējis.
Norden 901 motocikls ir aprīkots ar spēcīgu 899cc, 105hp, četru taktu divcilindru motoru. Motors ir ievietots vieglā tērauda rāmī un, izmantojot WP APEX balstiekārtu, ir gatavs nogādāt tā vadītāju, bagāžu un pasažieri līdz ikvienam galamērķim, neatkarīgi no ceļa seguma vai reljefa. Lielais 21’’ priekšējais ritenis un 18’’ aizmugurējais ritenis bez problēmām pārbrauks jebkuru šķērsli, kas gadīsies uz ceļa. Neskatoties uz priekšzīmīgajām spējām bezceļa apstākļos, Norden 901 savam vadītājam sniegs nepārspējamu komfortu un manevrētspēju arī uz alfaltēta ceļa.
Lai arī kāds būtu izplānotais maršruts, vadītājs var būt pārliecināts, ka Norden 901 viņu nepievils pat ekstremālās situācijās. Norden 901 bremžu sistēma ir aprīkota ar Bosch Cornering ABS bremžu sistēmu, kura piedāvā pārslēgties starp Ielas un Bezceļu režīmiem. Motocikls ir aprīkots arī ar Cornering Motorcycle Traction Control (MTC), īpašu vērību pievēršot tieši atbalstam bezceļa apstākļos.
Padarot katru braucienu par piedzīvojumu, Norden 901 piedāvā trīs maināmus braukšanas režīmus, jau standarta komplektācijā: Iela, Lietus un Bezceļš. Papildus iespējams motociklu aprīkot ar Pētnieka (Explorer) režīmu. Ar Easy Shift aprīkotā sešpakāpju pārnesumkārba ļauj pārslēgt pārnesumus bez sajūga izspiešanas, kamēr Power Assist Slipper Clutch (PASC) sajūgs neļauj aizmugurējam ritenim izslīdēt.
Galvenās tehniskās iezīmes:
- Motors nostiprināts Hroma-molidēna tērauda režģa rāmī;
- 889cc četru taktu divcilindru dzinējs ar 105 hp jaudu un 100 Nm griezes momentu;
- Motocikla svars, bez degvielas, 204 kg;
- Pielāgojama WP APEX piekare, kas padara braucienu baudāmu jebkuros apstākļos;
- Trīs maināmi braukšanas režīmi: Iela, Lietus, Bezceļš. Pieslēdzams Explorer režīms;
- ABS ar bezceļu režīmu;
- Elektroniskā gāze (Bez troses);
- Easy Shift funkcija, kas ļauj pārslēgt pārnesumus bez sajūga;
- Power Assist Slipper Clutch (PASC) sajūgs, kas, pārslēdzoties pārnesumiem, neļauj aizmugurējam ritenim izslīdēt;
- Bezkameru diski ar Pirelli Scorpion Rally STR riepām, maksimālai saķerei uz ielas un uz bezceļiem;
- Ietilpīga, 19L, degvielas tvertne ar kuru iespējams nobraukt līdz 400 km;
Kopā ar jauno Norden 901 The Husqvarna Motorcycles Functional Apparel Collection kolekcijā tiks iekļauts jaunu apģērbu klāsts, kas perfekti saderēs ar jaunā motocikla dizainu un pasargās NORDEN 901 vadītāju no jebkuriem laika apstākļiem. Norden 901 ir radīts, lai augtu kopā ar vadītāja mainīgajām prasībām. Vienlaicīgi ar jaunā motocikla iegādi varēsi iegādāties tieši šim modelim radītus bagāžas nodalījumus un citus aksesuārus, lai motociklu maksimāli pielāgotu savām vajadzībām.
Federico Valentini –Husqvarna Motorcycles mārkeringa vadītāja: “Kopš 2014. gada, Husqvarna Motorcycles kompānija nemitīgi augusi. Ar Norden 901 mēs piesakām savu dalību ceļojumu motociklu segmentā. EICMA 2019 motocikls tika uzņemts ar lielu entuziasmu un mēs ticam, ka Norden 901 sevi starp motobraucējiem pierādīs kā vadošo motociklu šājā, ceļojumu, segmentā.”
Atalgo sevi ar MV Agusta!
Tālajā 1907. gadā Agusta vārds sāka izskanēt pasaulē. Tas nesākās ar motocikliem, bet gan ar lidaparātiem, kas Pirmā pasaules kara laikā bija ļoti pieprasīti. Karam beidzoties, arī lidaparātu ražošana samazinājās, taču neapstājās. Otrā pasaules kara laikā Itālijā tika aizliegta lidmašīnu ražošana, un šajā brīdi savu vietu uz skatuves ieņēma jaunais moto zīmols MV Agusta.
MV Agusta ļauj izjust meistarību uz katras smalkākās motocikla nianses. Tā ir patiesa bauda sēsties virsū kādam no šiem motocikliem un doties braucienā, jo Tu zini, ka spēj uzticēties savam transportam pat uz visasākā pagrieziena.
Count Giovanni Agusta aizrāva tehnika un jo īpaši motociklu sacīkstes. Tāpat kā Enzo Ferrari arī Agusta ģimene motociklus sākotnēji tirgoja ļoti reti, tāpēc tā bija jo īpaši ekskluzīva prece pie kuras tika vien retais. Savus sacīkšu šedevrus Agusta tirgoja tikai ar vienu mērķi, to pašu kāds bija Enzo Ferrari - iegūt līdzekļus savai sacīkšu komandai, lai sasniegtu aizvien jaunas un jaunas virsotnes.
Neviens nezina kad un kur pirmoreizi startēja MV Agusta motocikli, taču vēstures lapās stāv rakstīts, ka pirmo uzvaru guvis Vicenzo Nincioni, 1946. gada 6. oktobrī. Tikai nedēļu vēlāk viņš ieguva trešo vietu, kādās citās sacīkstēs, kurās uzvaras laurus plūca Mario Cornalea, arī ar MV Agusta. Jau tā paša gada 3. novembrī, sacīkstēs Monzā, MV racing aizņēma visu pjedestālu.
MV Agusta izstājās no Grand Prix sacīkstēm 1976. gada sezonas beigās, uzvarot 270 "Grand Prix" motociklu sacensībās, 38 Pasaules Braucēju čempionātos un 37 Pasaules Konstruktoru čempionātos.
Mūsdienās MV Agusta ir luksusa aksesuārs tiem, kuri novērtē augstu tehnisko veiktspēju un līdz detaļām nostrādātu dizainu, kuriem svarīgs ir ātrums, precizitāte un statuss. MV Agutsa, līdzīgi kā Ferrari, nekad nebūs masu produkts un tieši tāpēc to ir izvēlējušies tādi benzīngalvas kā Lewis Hamilton, Giacomo Agostini un citi.
Ar misiju projektēt, attīstīt un ražot vismodernākos motociklus pasaulē, MV Agusta virzās uz priekšu, neskatoties atpakaļ ne mirkli. Katra detaļa detaļa ir samontēta kopā ar profesionāļa rokām, kurām rūp, ka motocikla braucējs spēs baudīt motociklu ik mirkli.
Patreiz pie mums Tev ir iespēja iegūt savā īpašumā dažus no MV Agusta mākslas darbiem par īpaši tīkamām cenām:
Husqvarna NORDEN 901
Cik reizes Tu pie sevis esi nodomājis “es šo momentu atcerēšos visu mūžu”?
Spilgtākās emocijas rodas, kad esam izrauti no mūsu pašu izveidotās komforta zonas. Tas ļauj redzēt pasauli caur citām acīm. Mēs vienmēr gaidām, kad notiks kas aizraujošs, tāpat kā nepacietīgi gaidām, kad iznāks jaunais Husqvarna Norden 901 motocikls.
Kā aizrautīgs ceļotājs un laimes meklētājs, Norden 901 izvedīs Tevi cauri visam, kas būs sastopams jūsu kopīgā piedzīvojuma ceļā. Ar vēja brāzmu, kas nemitīgi riņko Tev apkārt, Tu saplūdīsi vienā elementā ar dabu. Mainīgā apkārtne atvērs Tev acis jaunu izaicinājumu meklēšanai. Dodoties garos izbraucienos, atklājot pasauli sev apkārt, Tev nebūs jāuztraucas par ceļiem vai neceļiem, kuriem vēlies traukties cauri. Norden nodrošinās Tevi ar komfortu visās situācijās, jo tas būs aprīkots ar dažādiem braukšanas režīmiem, ieskaitot bezceļa apstākļus.
Kopš 2019.gada, kad pirmo reizi tika prezentēts Husqvarna Norden 901 prototips, cilvēku reakcija bija pārsteidzoša un motociklu entiziasti ar nepacietību gaida, kad beidzot tas tiks prezentēts un būs pieejams.
Braucēja ticība savam motociklam liek justies, kā vienam veselam. Tas nav atsevišķi tavs motocikls un Tu, tā ir komanda, kas palīdz sasniegt vienu kopīgu mērķi- atklāt jaunus horizontus.
Jauda un funkcionalitāte, kas apvienota ar eleganto izskatu ir katra motociklista sapnis, kuru jau pavisam drīz varēs piepildīt.
Husqvarna Svartpilen 125 ir ieradies!
HUSQVARNA MOTORCYCLES PAPLAŠINA SAVU IELAS MOTOCIKLU LĪNIJU AR JAUNO SVARTPILEN 125
JAUNAIS PILSĒTAS SVARTPILEN 125 ATKLĀJ MŪSDIENU JAUNATNEI NEATKARĪBU UN NESALĪDZINĀMAS BRAUKŠANAS IZJŪTAS.
Paplašinot Svartpilen motociklu līniju, Husqvarna Motorcycles ar prieku paziņo par jauno Svartpilen 125, paverot iespēju mūsdienu jaunatnei izbaudīt pilsētu izpēti ar vēl nebijušām izjūtām un pārliecību.
Ar iedvesmojošu ergonomiku, unikālu dizainu un pārliecinošu sniegumu Svartpilen 125 nodrošina dinamisku braukšanas pieredzi, sevī iekļaujot daudz augstas kvalitātes sastāvdaļu no lielākajiem Svartpilen sērijas motocikliem. Lai kur arī Tu brauktu, pa pilsētas saspringto satiksmi vai izbaudot brīvību uz lielceļiem, EURO 5 līmeņa 125cc motors paver iespējas dinamiskai vadāmībai un mazam degvielas patēriņam. Šie priekšnosacījumi padara Svartpilen 125 par ideālu izvēli.
Uzlabojot pilsētas braucēju tēlu, Svartpilen 125 ir aprīkots ar uzticamām hidrauliskām ByBre bremzēm un Bosch ABS sistēmu, kas nodrošina izcilu bremzēšanas veiktspēju visdažādākajos apstākļos.
WP APEX 43 mm atvērtā kārtridža dakša un WP APEX aizmugurējais amortizators nodrošina veiklu, drošu un ērtu vadāmību, rosīgā pilsētas vidē vai uz lauku ceļa.
Tērauda rāmis ar melnu pulverkrāsas pārklājumu, bronzas krāsas motora pārsegi un anodētās detaļas izceļ unikālo un stilīgo dizainu.
Svartpilen 125:
- Izcila jaudas un svara attiecība;
- EURO 5 standarta dzinējs;
- Atbilst A1 licencei;
- Augstas kvalitātes detaļas un tehnoloģija;
- 17” priekšējie riteņi ar Pirelli riepām;
- Izcila ražošanas kvalitāte;
- 125 cc viencilindra dzinējs;
- Viegls - 146 kg (Bez degvielas);
- Apstrādāti CNC kāju balsti;
- Dinamiska vadāmība;
- LED priekšējais un aizmugurējais apgaismojums;
- Zems degvielas patēriņš.
Husqvarna 701 ENDURO un 701 SUPERMOTO
VEIKTSPĒJAS UN ESTĒTISKās IZMAIŅAS TURPINA UZLABOT FANTASTISKO BRAUKŠANAS PIEREDZI
PILNĪBĀ APRĪKOTS PRIEKŠ IELAS UN BEZCEĻU BRAUCIENIEM: 2021. GADA 701 ENDURO UN 701 SUPERMOTO PIEEJAMS JAU TAGAD
Husqvarna Motorcycles ar prieku paziņo par jauno 2021. gada 701 Enduro and 701 Supermoto motociklu pieejamību. Abiem motocikliem ir kā specifiski, tā arī kopīgi uzlabojumi, kuri uzlabo to veiktspēju, piedāvājot nepārspējamas izjūtas gan ielas, gan bezceļu braucieniem.
Abiem modeļiem ir ievietots jauns un uzlabots LCD panelis. Glīti, aiz pārveidotā luktura bloka, novietotais LCD panelis ir aprīkots ar integrētu pārnesumu un motora apgriezienu indikatoru.
Turpinot līdzšinējos uzlabojumus 701 Enduro un 701 Supermoto ir aprīkoti ar EURO 5 standarta izplūdes sistēmu.
701 Supermoto raksturīgs ir jaunais Brembo Monoblock, četru virzuļu, priekšējais bremžu suports. Kopā ar 320 mm bremžu disku, tas nodrošina lielisku apstāšanos jebkuros apstākļos.
701 Enduro piedāvā iespēju pilnībā atslēgt ABS sistēmu, lai sniegtu izcilu sniegumu uz bezceļiem.
Aprīkots jebkuram piedzīvojumam! 701 sērija joprojām aprīkota ar elektroniskajiem braucēja palīgrīkiem un 692.7 cc viencilindra dzinēju, vienlaicīgi nodrošinot izcilu līdzsvaru un vadāmību.
Tehniskie uzlabojumi:
- Jauns LCD panelis ar integrētu pārnesumu un motora apgriezienu indikatoru;
- Jauns priekšējo lukturu dizains, kas balstīts uz daudzu gadu motosporta pieredzi;
- Jauna EURO 5 standarta izplūdes sistēma;
- Jaunais 701 Supermoto Brembo Monoblock, četru virzuļu, priekšējo bremžu suports - uzlabotai bremzēšanas veiktspējai;
- Iepsēja, 701 Enduro, pilnībā atslēgt ABS sistēmu, izcilam sniegumam uz bezceļiem;
- Uzlabotā Ride Mode funkcionalitāte sevī ietver Supermoto/Bezceļu ABS režīmus;
- ABS sistēma, kura darbojas arī izņemot līkumus;
- Slīpuma leņķa jūtīga vilces kontrole;
- Easy Shift pērnesuma maiņa;
- Chromium-molybdenum tērauda režģa rāmis;
- Alumīnija aizmugurējā dakša;
- Poliamīda aizmugurējais apakšrāmis ar degvielas tvertni;
- 74 hp viencilindra dzinējs;
- Elektriskā drosele;
- Slīdošais sajūgs, ar elektronisko palīgsistēmu;
- Mūsdienīgs virsbūves dizains.
Lai nodrošinātu ka visi, 701 Enduro un 701 Supermoto, vadītāji būtu pilnībā sagatavoti savam jaunajam piedzīvojumam, Functional Offroad Apparel kolekcija piedāvā augstas kvalitātes aksesuārus, kas garantē aizsardzību, vispusīgu funkcionalitāti un komfortu.
Husqvarna Motorcycles piedāvā arī plašu piederumu klāstu, kas nodrošina papildus aizsardzību, izturību un stilu visiem 701 Enduro un 701 Supermoto motocikliem.
2021. gada 701 Enduro un 701 Supermoto motocikli būs pieejami veikalā Motosports jau šī mēneša beigās vai nākošā mēneša sākumā, par ko noteikti Tevi informēsim.